HÖR AV DIG!
Vi vill att alla ska ha en Happy Workday. Våra möten är kostnadsfria och det finns alltid en specialist i ditt område. Lämna dina uppgifter så tar vi kontakt med dig!
Checka i att du inte är en robot tack!
Du måste godkänna för att skicka!
Jag samtycker att Rahmqvist får hantera mina registrerade personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Jag accepterar även Rahmqvists dataskyddspolicy
Tack [name], vi kontaktar dig snarast.

Tråkigt att du upplever ett problem med en av våra produkter. Kontrollera dessa tre steg innan du kontaktar Technical Support.

Tappar din produkt kontakt eller fungerar till och från?
Prova att flytta din kontakt/dongeltill en annan USB-port. Upprepa tills du hittar en som fungerar utan avbrott.

Fungerar inte din produkt?
Kontrollera att batterierna är rätt monterade och att de är laddade. Har inte din produkt ett löstagbart batteri, se till att regelbundet ladda upp produkten. Har produkten en on/off knapp, kontrollera att den är påslagen.

Fungerar ej Copy/Paste på din Technomouse?
Prova att ställa om från PC till Mac-läge genom att hålla in både Copy och Paste i 3 sekunder tills lampan blinkar: höger lampa för Mac-läge, vänster lampa för PC-läge.

Fungerar inte dessa åtgärder eller är relevanta för det problem du upplever så kontakta vår Technical Support på 08-766 70 38.


Du kan även välja att fylla i vårt reklamationsformulär så återkommer vi till dig så snart vi kan. Har du flera produkter att reklamera kan du fylla i formuläret ytterligare en gång. Du väljer den order som reklamationen gäller här nedan!

Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies